Labels

Caftan (1) Make- up (1)

dinsdag 21 augustus 2012

Caftan 2012



Mijn andere liefde! Caftan. Ik kan er niet genoeg van krijgen om de mooie ontwerpen te zien die langskomen op de catwalk. Een elk jaar terugkerend evenement is; 'Caftan'. Dit wordt uitgezonden op de marokkaanse zender 2M. Ontwerps laten dan hun nieuwste creaties zien. Zodra dit op televisie komt, dan sta ik klaar op de bank om te kwijlen. Sommige caftans zijn zo mooi en de stoffen zijn prachtig. Sommige vind ik weer helemaal niet mooi. Er zitten er ook een paar tussen, waarbij ik denk:' Als je dat en dat anders had gedaan, dan was hij helemaal mijn smaak!'.

Het thema van dit jaar was; 'de schatten van ibn battuta. (als ik dit hoor, dan denk ik aan het vliegveld van Tanger hihi) Dit was een bekende marokkaanse ontdekkingsreiziger die 29 jaar van zijn leven de wereld rondreisde. Heerlijk! Reizen! Dit is echt een droom van mij, maar ik dwaal af.  Er waren verschillende ontwerpers hierbij aanwezig, onder andere een chinese ontwerpster Guo Peu, tevens eregast.

Hieronder kan je hun collecties zien.









Wie is jullie favoriete ontwerper/ontwerpster van dit rijtje?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten